- Forum
- Memurlar - Meslek Grupları
- Mahalli İdareler Personeli
- Yeni kurulan belediyede Taşınır İşlemleri
Yeni kurulan belediyede Taşınır İşlemleri
- lenda
-
Konu Yazarı
- Çevrimdışı
- Taze Forumcu
Az
Çok
- İletiler: 7
- Başarı: 1
- Size Teşekkür Edenler: 0
4 yıl 9 ay önce #7392
Yazan: lenda
Yeni kurulan belediyede Taşınır İşlemleri, lenda tarafından oluşturuldu
Belediyemiz yeni kuruluyor. Tüm taşınır kayıtlarının girişini yapma görevi verildi. Ve devredilen taşınırların fiyatları çok yüksek ya da belirsiz. Bu görevi yapan arkadaşlar bana izleyeceğim yol konusunda fikir verebilir mi?
Lütfen sohbete katılmak için Giriş ya da Hesap açın.
- mateş
-
- Çevrimdışı
- Taze Forumcu
Az
Çok
- İletiler: 4
- Size Teşekkür Edenler: 1
4 yıl 9 ay önce #7401
Yazan: mateş
mateş tarafından Yeni kurulan belediyede Taşınır İşlemleri konusunda yanıtlandı
Öncelikle yapman gereken belediyeye ne kadar taşınır devir olmuş bunların kesilen tif ve ya devir tasviye komisyonun onayladığı tutanaklardaki listeye bakmalısınız..Daha sonra kullanacağınız otomasyon programında genelde 5 ana unsur vardır. Bunlar Taşınır İşlem Hareket Tipi,Geldiği Yer,Malzeme Adı,Malzeme Fiyatı ve Giriş Tarihi bunları kavradıktan sonra hareket tipinizi belirleyerek giriş yapmalısınız..Eğer fiyat kısmında sorun yaşıyorsanız Taşınır Mal Yönetmeliğinin 13.Maddesinin 3.Bendinde belirtlen en az 3 kişiden oluşan Değer Tespit Komisyonu kurmanız gerekir.Genelde aynı demirbaş özelliği taşıyan 1 yıl içinde girmiş demirbaş bedeli verilir ama komisyon kararıyla piyasa araştırmasına göre de fiyat verebilirsiniz..
Lütfen sohbete katılmak için Giriş ya da Hesap açın.
- Forum
- Memurlar - Meslek Grupları
- Mahalli İdareler Personeli
- Yeni kurulan belediyede Taşınır İşlemleri
Sayfa oluşturma süresi: 0.840 saniye