logo yeni

× Burada maaş, ek gösterge, tazminat, harcırah, aile ve çocuk yardımı, ek ödemeler, döner sermaye gibi mali haklar ile ilgili her türlü paylaşımda bulunabilirsiniz.

GEÇİCİ GÖREV YOLLUĞU

Daha
2 yıl 9 ay önce #6010 yazan maaşmutemedi
MERHABALAR.İLÇE DEVLET HASTANEMİZE GEÇİ GÖREV İLE BAŞKA HASTANEDEN DÖNER SERMAYE BÜTÇESİNDEN MAAŞ ALAN PERSONEL GÖREVLENDİRİLDİ.BU ARKADAŞIN GEÇİCİ GÖREV YOLLUĞU HARCIRAHINI GENEL BÜTÇEDEN ÖDESEM OLUR MU?
DÖNER SERMAYE BÜTÇESİNDEN ÖDEMEK ZORUNDAMIYIM?

Lütfen Giriş ya da Bir hesap oluştur oturumuna katılın

Daha
2 yıl 9 ay önce #6023 yazan nazli
Harcırahı görevlendirmeyi yapan kurum ödeyeceğinden, bu kurumun bütçesi hangisiyse oradan ödeme yapılması gerek ödeyecek olan kurum hangi bütçeye tabiyse o bütçeden ödenir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: maaşmutemedi

Lütfen Giriş ya da Bir hesap oluştur oturumuna katılın

Daha
2 yıl 9 ay önce #6033 yazan papatya
Sayın MAAŞMUTEMEDİ,

Nazlı rumuzlu arkadaşımızın değerlendirmesine ben de katılıyorum. Geçici görev harcırahını, ilgili personelin görevlendirildiği kurum/birim bütçesinden ödenmesi gerekeceğini, ilgilinin esas görev yaptığı kurumun bütçesinin yapacağınız ödeme bakımından herhangi bir öneminin olmadığını düşünmekteyim.

Lütfen forum kurallarımızı okuyalım...
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: maaşmutemedi

Lütfen Giriş ya da Bir hesap oluştur oturumuna katılın

Daha
2 yıl 9 ay önce #6034 yazan maaşmutemedi
Geçici Görev Onayında harcırahının görevlendirildiği kurum tarafından ödenmesi ibaresi var.Bunun için harcırahını bizim kurum ödeyecek fakat görevlendirilen memur döner sermaye bütçesinden maaş alan personel.Devlet Hastanelerinde genel bütçe ve döner sermaye bütçesi olma küzere 2 çeşit bütçe var.benim takıldığım nokta maaşını döner sermaye bütçesinden alan personelin geçici görev yolluğu harcırahını genel bütçeden ödeyebilirmiyim.Yoksa döner sermaye bütçesinden ödemek zorundamıyım.

Lütfen Giriş ya da Bir hesap oluştur oturumuna katılın

Daha
2 yıl 9 ay önce #6040 yazan papatya
Sayın MAAŞMUTEMEDİ,

Personel hangi kurumda/birimde görevlendirilmişse ve bu kurum/birim hangi bütçeye tabi ise ilgili personelin harcırahının da bu bütçeden ödenmesi gerekecektir. İlgilinin esas görev yeri bütçesi yapılacak ödeme bakımından önem teşkil etmeyecektir.

Ödeme yaparken, ilgilinin geldiği yere değil görev yapacağı yere bakılmalıdır. Gelinen yerde 2 değil tek bütçe de olabilirdi. Öyle bir durumda ne yapılacaksa belirttiğiniz durumda da aynısı yapılacaktır.

Lütfen forum kurallarımızı okuyalım...
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: maaşmutemedi

Lütfen Giriş ya da Bir hesap oluştur oturumuna katılın

Yetkililer: Çalkarakuş
Sayfa oluşturma zamanı: 0.335 saniye

Bizi Sosyal Medyada Bulun

Sosyal medya sayfalarımıza üye olarak haberlerimize ulaşmak için aşağıdaki ikonları kullanabilirsiniz.

İçerik Koruması

5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu hükümleri gereğince, Sitemiz içeriğinin izinsiz olarak kopyalanması, alıntı yapılması yasaktır.